Ny design?

Känner att jag behöver en ny desig så ska nog fota lite bilder tillden.. TROR jag och sen maila bunny som gör skit fina designer :) Så det är nog min plan. Den design jag har nu har jag ju trotts allt haft ett tag och känner att den behövs förnyas, eller vad tycker ni ? Har ju förändrats lite från mina bilder på headern och börjar tröttna på att ha rosa så tänkte nog satts på någon ljus grått och lite mer åt det ljusa hållet. Den ena bilden i headern som är utklippt är från januari alltså 6 ånader gamma? haha,,^^

Bjuder på bilder på mig och Wilma för ca ett år sen? Så sjukt mycket man hinner förändras på knappt ett år :D



Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Har Dagens Awesome igång! :)

Delta gärna, men läs regeln noga annars räknas inte ditt bidrag!!



Tävlingen avslutas 15/6-12 kl. 20.00

http://idahtt.blogg.se/2012/june/dagens-awesome-2.html

2012-06-15 @ 16:32:28
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0