Nu blir det blogga

Nej har inte haft lust att blogga om jag ska vara helt ärlig.
Måndags: skola, älven dagen lite roligt faktist vi gjorde massa skoj, bl.a. Kasta ägg vatten ballonger och sånnt. Och när jag kom hem så gjorde jag typ ingenting.
Tisdags: igår på tisdagen hade vi kulturdag på morgonen och nu kanske ni undrar vad kulturdagen är. Jo det är en grejj vi har på våran skola så om man vill får man dansa eller ngt och visa upp sina tallanger. Så gulligt att se alla små dansa, sjunga osv.efter kulturdagen va det lunsch och efter det så hade vi ca 2 timmars rast så jag och några kompisar drog till kupolen. Jag köpte ett par mjukis schorts eller vad ni kallar det och en dip liner.
Idag: idag så ska vi vara i Båtsta och typ badade med 7:an men jag är inte med
Och i morgon har vi skolavslutning så ska be mamma knäppa massa kort som jag kan lägga upp på bloggen. Alltid lite roligt att ha sånna bilder, eller? Aja kommer nog blogga lite mer nu på sommaren när det händer mer saker och så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0