Massa saker .

Inatt när jag skulle sova så slog jag av datorn ställde den på golvet och stängde igen den, (laptop) Sen vaknade jag av att mamma skrattade åt mig du hade jag tagit upp min dator i sömnen och öppnat den sedan hållt i den och såva? haha ? Hur kånstigt som hällst? Eller och när mamma skrattade öppnade jag ögonden och såg datan framför  mig så jag jag "jag har ingen arning, jag har ingen arning, jag har ingen arning" flera gånger, sjukaste på länge ;)
 
Idag har jag inte gjort ngt sp mer än att tagigt det lugnt och städat nyss, jag har tillochmed moppat golvet, duktig jag är ;) haha.. Jag ska väll snart duscha och sen i morgon så vill jag hitta på ngt. Men vad? Får höra med några kompisar
 
Jusste.. Vet att min design inte syns det är helt cp :O Lika min kompis, hennes bakrund syns ine vad är det för fel? Ngn som vet, skrev också till Bunny som har gjort min stilmall och hon sa det att det va inte bara jag som fått det felet. Felet är nog att blogg.se håller på att göra om så då kanke det är lite knas? hmm.. 
 
Oj det vart ganska lång men inlägg men ganska intressant, rigth hu?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0