Hemma

Hemma nu. kom hem för ca. 4 timmar men har värkligen inte årkat bloggs så ber om ursäkt för det! Nu kommer bloggandet bli som vanligt och så. 
Ska nog strax duscha sen KANSKE måla naglarna, röda tror jag? Jusst måste köpa nagelacksbortagning också. Nej men jag är sjukt trött så blir nog en tidig kväll. Kanske kolla på en film eller så. Men nu ska jag berätta allt som hänt :D
 
På midsommar så grillade vi och hade det mysigt. 
På lördagen igår  så va vi på någon sak där Molly sanden och Sean banan spelade. Jag och Emma stog nästan längst fram men när molly sjöng så årkade vi inte va kvar så vi kollade inte på hela hennes konsär men dpm va väll bra. :) Sen åkte jag och Emma lite karuseller fast det fans INTE så mycket sen van jag en nalle också :') 
Blivit ganska sena nätter så är ganska slut. 
Känner mig som den ända i borlänge som inte ska på Peace & Love ;) haha men nu får ha det super bra  
 
Love Ya :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0