Chillar

Cillar och ska om ca en timme ska jag och pappa dra oss ner mot tåget till borlänge sen drar jag till borlänge.
Sitter och lyssnar på Justin Bieber boyfriend och har det bra ;)
Och det MÅSTE bli varmt och soligt så man kan sola, inte många dagar kvar tills skolavslutningen!! Så då vill jag vara brun ;) hehe. Idag regnar det iaf inte lika mkt, undra om det ens regna, har inte tittat ut än hahahah. ;) Och sen så längtar jag sjukt mycket tills mitt löshår kommer! :D
Vad mer finns det att berätta? Hmm... jo och i morgon ska jag och mamma ner till kupolen och leta efter skolavslutningskläder.. Inte så intresant men men nu fick ni veta det också ;) haha :love: Ha det så bra nu så bloggar jag mer när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0