Yeah!

.. haha fint, kom inte på ngn bättre rubrik ;)
 
Nej men idag  har jag varit med lina. Det va fint väder så jag har kunnat gått i shorts hela dagen :D fast moln va de ju.. Sen när anders slutade jobbet åkte jag mamma och han till kupolen och handlade skor, blev ett par foppa (har skavsår.. + att dom är bra när man typ bara.. ska ut med hunden eller något sånnt) sen ett par svarta idrottsskor. Så på onsdag om det inte regnar eller om jag inte har något bättre för mig så hade jag tänkt ta en lång powerwalk med Kosmos runt älven :) Sen åt vi på matpalatset i kupolen, jag tog en krabbsallad. Den va väll god :) Ska snart sova ska utt ganska tidigt i morgon efter som vi åker vid 10 ungefär ;) om jag inte bloggar innan jag åker så bloggar jag när jag kommer hem och berättar.
 
Ooh, jusste idag när jag stog och plockade smultron kom det en liten regn skur.. Men jag stod kvar för jag velade ha mina smultron haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0