Godmorgon!

 
Sovit gott?
 
Själv kunde jag inte sova haha. Va så taggad! Vi gick upp klockan 06:40 efter som a... vi är tjejer helt enkelt ;) man vet ärligt talat inte hur långt tid det tar för en att bli klar men jag är klar nu iallafall. Årkar inte ha utsläppt så det blir uppsatt idag igen, kanske ska ha min "munk" i? ;) Haha nej jag vet inte kanske blir lite svårt om man ska åka en massa karuseller osv.? Eller..?  får ha den i en annan dag istället :D Ska snart äta frukost men bloggar mer ikväll och gör mog nått tidsinställt inlägg åt er. hihi :)
 
 
En bild på ett utav mina nya skal. Va så glad att det fanns till iphone3 . Skalet är bara rundat där innut i så att hela blir fyrkantig :)
 
Fuckface men aja.

Kommentarer
Postat av: isabell

Skit fin blogg! :)

Svar: tack så mycket!
Mathilda Reimertz Landin

2012-07-26 @ 09:33:31
URL: http://isabellwilhelmsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0