Gårdagen

Förlåt att jag inte bloggade igår när jag kom hem för va heelt slut! Somna nästan på en gång när jag la mig ner ;)

Igår Åkte jag nästan allt man kan tänka sig, till och med veteranbilarna och tekopparna, och cirkuskarusellerna för barn haha men lovisa och Wilma ;) Lägger upp bilder på söndag, Åkte insane ca 6ggr tror jag sen åkte vi twister och Lloovisa hade sagt, nej men den är jätte tråkig men på korten såg man värkligen rädslan i hennes och Wilmas ögan, haha ååh vad vi skrattade. Ingen viste vart dom tog korten så det gjorde det hela lite roligare! Sen gick jag och Wilma spökhuset också. Några ungar i 10 års åldern gick bakom oss och skrämde oss.. Dom skratta typ hela tiden åt oss......
Vi hade skit roligt och när det ungefär bara va en timme kvar spelade vi en hel del. Och gissa!? jag vann 1:a pris, och jusst jag men en sån otur :D Jag fick välja mällan en stor smurf och en bäbis smurf och jag valde bäbisen :')
 
Usch vilka fula miner.. aja får duga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0