2012-07-11

Hej på er. Igår så sov jag hos Nathalie. Han inte berätta det innan för att det blev lite hastigt sådär :) Det va as grymt igår på coz, det va ju jultema och dom kastade ut tomte mössor men det var någon som tog min.. haha ;)
Idag så ska jag inte gå för min syster och hennes kille är och hälsar på. Dom bor i Stockholm. Så då vill jag  vara hemma ikväll för att umgås lite med dom tänkte jag.
 
Förästen ser ni att jag har en ny "mus pekare" lite gulligt va? ;)
Sen kom dom och hämtade mig hos nathalie i morse sen åkte vi till Ica maxi en snabbis. Köpte eller jag fick en Pepsodent White tandborste för jag velade ha en ny och den är värkligen super skön :D
Efter det åkte vi hem sen åkte jag Lovisa och Martin till lager 157 och dom hadde INGET ALLS! Vi han med Lager 157, skorett (tror jag det va) och bubbleroom på typ 15-25 minuter :O
Efter det drog vi till Falun och handlade jodgubbar tills ikväll och sen en varsin mjukglass med tuttifrutti toppin. Så mycket glass! Blev och må illa haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0