Bästa albumet någonsin!

Tror det här är det bästa albumet som någonsin gjorts! ℬℯℓιℯvℯ   Hur måga belibers där ute håller med mig? :love:
Helt förälskad i justin!
 
Nej tänkte faktist inte bara prata om det ;) Det blir ju lite tråkigt för dom icke belibers ;)
sååå, vad har jag gjort idag? Jo när jag låg och solade ringe lina och linnea och dom tyckte att jag skulle åkte till stan där linnea bor så efter att dom övertalat mig tog jag cycken och drog iväg, vi spelade mario cart och garvade! Sen var jag hemma vid 6 kanske? Sen upptäckte jag och Lina att det var ett päronträd på våran gård! Brevid tvättstugan! Vi bor på samma gård det är liksom radhus, fast päronen va inte riktigt mogna :( buhu.. Men om något år kommer dom nog att bli bättre? :D
 
i morgon klockan 12 startar helgens blogg så missa inte! '
 
As läcker bild på mig från idag när jag kåg och solade
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0